» » 5 Kelebihan Jadi Ahli Powergold

5 Kelebihan Jadi Ahli Powergold

kelebihan daftar ahli powergold

Assalamualaikum.

Semakin lama semakin ramai yang mendaftar sebagai ahli powergold. Ini menunjukkan yang Powergold semakin mendapat kepercayaan orang ramai. Tapi mungkin ada lagi yang masih tak tahu apa kelebihan jadi ahli Powergold. Teruskan baca sampai habis untuk tahu ye. =)

5 Kelebihan Jadi Ahli Powergold

1. Dapat Emas Percuma

Untuk setiap pakej ahli yang anda pilih, anda akan dapat emas percuma dari syarikat. Anda boleh rujuk entri harga pakej ahli Powergold ini untuk mengetahui tentang emas percuma tersebut.

 

2. Dapat Beli Emas Pada Harga Murah

Bagi yang hendak membeli emas secara konsisiten setiap bulan, anda memang patut mendaftar sebagai ahli. Ini kerana harga ahli jauh lebih murah dari harga pasaran. Sebagai contoh, harga ahli untuk goldbar 1gram murah sebanyak RM20 daripada harga pasaran. Anda boleh lihat harga terkini emas Powergold di sini : JutawanPowergold/DinarEmas

 

3. Dapat bonus belian RM1 untuk setiap 1gram

Ya anda tak salah baca! Sudahlah dapat beli emas pada harga murah, lepastu syarikat pulangkan balik RM1 untuk setiap 1gram yang anda beli. Kalau dah beli 20gram, maksudnya anda dah dapat bonus belian sebanyak RM20. Untung kan?

 

4. Dapat sertai sesi lelong

Sesi lelong ini terbuka hanya untuk ahli. Masa sesi lelong ini, kita akan dapat beli emas lebih murah dari harga ahli. Cumanya kita tak tahu bila sesi lelong ini akan diadakan. Selalunya tiap-tiap bulan pasti ada satu sesi lelong.

 

5. Peluang untuk dapat pelbagai jenis bonus

Ada 11 jenis bonus yang boleh anda dapat bila dah jadi ahli Powergold. Tapi tentang bonus saya akan terangkan kemudian. Untuk setakat ini, cukupalah anda tahu yang memang berbaloi sangat jadi ahli Powergold.

 

Yang paling best, keahlian adalah seumur hidup. Tak perlu nak renew tiap-tiap tahun. Dan tak ada minimum purchase yang perlu dibuat setiap bulan.

Untuk sebarang pertanyaan mengenai emas dan Powergold, sila hubungi saya di nombor ini;

013-3876903 (SMS/Whatsapp) | badariah_baharin@yahoo.com

BadariahGold (Stokis Powergold)

 

17 Responses

  1. vitri
    | Reply

    karena menyimpan emas sebagai tabungan masa depan lebih awet dibandingkan menyimpan uang akan lebih cepat habis
    vitri recently posted..Max DoorMy Profile

  2. Malaysia Tercinta
    | Reply

    Nampak macam best jer Powergold ni
    Malaysia Tercinta recently posted..Harga Emas Terkini Dalam Ringgit MalaysiaMy Profile

  3. titan
    | Reply

    ya.

    mari beli emas banyak-banyak.
    titan recently posted..Tuk Guru Borek, Anak Murid RintikMy Profile

  4. Uncle Zuan
    | Reply

    yang penting dapat harga murah 😀
    Uncle Zuan recently posted..Imbas Kembali Trip ke Hat Yai, Thailand 2012My Profile

  5. suri
    | Reply

    pertama kali saya mendengar membacanya
    suri recently posted..Borong Kain Mudah Tutorial Jahit Baju Kurung, Baju Melayu Seluar Dan JubahMy Profile

  6. azimah mohd zainuddin
    | Reply

    Beli emas lelong memang berbaloi sangat. Harga lebih jimat dari biasa
    azimah mohd zainuddin recently posted..Kelebihan Set Kecantikan ShakleeMy Profile

  7. mommykemai
    | Reply

    pelaburan emas memang pelaburan long term yang menguntungkan dan selamat. buat masa sekarang kumpul sikit sikit dulu . janji menyimpan 1gram per month pon ok
    mommykemai recently posted..Punca Masalah Rambut Gugur Selepas BersalinMy Profile

  8. Yana Yani
    | Reply

    baru ni dengar pasal powergold
    Yana Yani recently posted..Blog Diari Seorang Mama | Bertukar WajahMy Profile

  9. ohsempapa
    | Reply

    Oh…bisnes woman untuk emas rupanya.
    Terbaik lah. Bukan mudah nak jalankan bisnes ni kan.
    Respect your knowledge on that.
    ohsempapa recently posted..Hauck Kenderaan Terbaru Untuk Anak Anak AnakMy Profile

  10. Raihanah Ahmad
    | Reply

    menarik emas ni, saya pun baru berjinak2
    Raihanah Ahmad recently posted..Mengapa Anda Perlukan SuplemenMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge