» » 7 Tips Kecantikan dari Ayu Raudhah

7 Tips Kecantikan dari Ayu Raudhah

posted in: Shaklee | 6

Assalamualaikum.

Siapa yang tak kenal dengan pelakon cantik menawan Ayu Raudhah, adik kepada Rozita Che Wan yang ‘hot‘ tu kan? Cerita pertama lakonan Ayu Raudhah yang Mama tengok adalah drama bersiri yang disiarkan di TV3, waktu petang. Tak ingat pula tajuk ceritanya. Yang Mama ingat, Fasha Sandha pun berlakon dalam drama tu.

Bila kita tengok kecantikan wajah Ayu Raudhah, mestilah kita pun akan rasa nak jadi cantik macam dia. Dibawah ini merupakan tips kecantikan yang dikongsikan oleh Ayu Raudhah.

1) Membersihkan dan menjaga muka dengan kerap
2) Menyapu ais pada muka untuk merawat kulit bermasalah
3) Menjalani rawatan muka dari produk yang dipercayai
4) Menggunakan daun bunga raya untuk kecantikan rambut
5) Menjaga pemakanan
6) Melakukan senaman (bangkit tubi 50 kali sebelum tidur)
7) Mengamalkan sirap Shaklee (Vivix)

vivix shaklee

Cuba fokus pada point no.7 tu. Wah, Ayu Raudhah pengamal Vivix rupanya! Patutlah berseri-seri. Anda nak cuba? Untuk bulan ni Shaklee ada buat promosi khas untuk Vivix.

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

 

6 Responses

  1. […] Vivix bukan sahaja untuk cantik macam Ayu Raudhah, tapi juga elok untuk pesakit angin ahmar dan kencing […]

  2. […] Kiranya dua dalam satu la, cantik dapat, sihat pun dapat. Jangan tak percaya pula ye, tetapi Ayu Raudhah pun mengamalkan Vivix ini setiap hari tau!. […]

  3. Hadiah Hari Ibu
    | Reply

    […] kadarnya. Mesti best kalau mak kita nampak muda sentiasa je, kan? Jangan terkejut ye, sebenarnya Ayu Raudhah mengamalkan pengambilan Vivix juga […]

  4. staibaqhang
    | Reply

    tak leh jadi lawa pun tak pa… janji leh ensem.. ekekek
    staibaqhang recently posted..The Top Malaysia Photography BlogMy Profile

  5. blackrosehunter
    | Reply

    tips yang menarik..
    blackrosehunter recently posted..Kamera Digital dengan Pandangan Mata SeranggaMy Profile

  6. Oneblogsocial
    | Reply

    H h,terimakasih atas perkongsian yang diberikan.
    Oneblogsocial recently posted..Cara Membina Blog WordPress Menggunakan SoftaculousMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge