» » » Ada Apa Dengan 19 Jan 2012?

Ada Apa Dengan 19 Jan 2012?

Assalamualaikum.

Hari ini bertarikh 19 Januari 2012. Apa yang istimewanya dengan tarikh ini? Oh hari ini merupakan tarikh lahir Cik Abang ku yang tersayang. Selamat hari lahir ye Abang! =)

Hari ini Cik Abang dah menjangkau 28 tahun. Dalam umur 28 tahun ni, Cik Abang sudah mempunyai seorang isteri dan seorang anak. Anak tu InsyaAllah akan bertambah, isteri tu plak jangan nak memandai-mandai ye! Hehe. =P

Tak ada hadiah yang Adik dapat belikan untuk Abang, sebab Adik tak bekerja [alasan]. Nak buat kek pun, telur dah habis, Abang belum beli [alasan lagi]. So, Abang tunggu jela ‘hadiah’ special tu sampai esok ye. Hehehe.

Hurm, hari ni jugak, Ammar dah genap lapan bulan. Sekejap je dah besar anak Mama yang seorang ni. Makin lama, makin aktif. Dan makin lama, makin banyak gelagat Ammar yang membuatkan Mama dan Papa geram. Geram nak gigit pipi Ammar yang montok tu!

P/s: Nak tahu apa ‘hadiah’ tu? Tunggu next entri k….

28 Responses

  1. iRobot Roomba 564 | Blog Bardboo
    | Reply

    […] yang saya janjikan dalam entri yang INI, saya nak bercerita tentang hadiah harijadi Cik Abang. “Hadiah” yang di survey sendiri, […]

  2. adele
    | Reply

    comeynya baby tu….
    adele recently posted..Student Bidang Apa Paling Kuat Melaram?My Profile

  3. Kak Long Mawar Merah
    | Reply

    Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat cik abang tu. Semoga kehidupan bertambah bahagia sekeluarga.
    Kak Long Mawar Merah recently posted..Mee Banjir Udang Kuala Sepetang Mak Teh Menggamit DatangMy Profile

  4. yas
    | Reply

    Pertama kali masuk kesini…belajar di france ke?? Cik abang baru masuk 28 tahun…masih muda lagi tu…apapun selamat hari lahir buat cik abang…
    yas recently posted..Undian di Sosial Media Awards 2012My Profile

  5. Ibu Mifzal Arsyad
    | Reply

    wah sweet je bahasa adik abang…hehe..
    Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Tips Perjalanan Jauh Untuk Ibu MengandungMy Profile

  6. paihujey
    | Reply

    semoga panjang umur utk encik abang kak bard dan semoga berbahagia bersama2 keluarga dan semoga ammar sihat2 selalu..be a good boy..
    paihujey recently posted..Apa Pendapat Anda ?My Profile

  7. Mus
    | Reply

    comelnya adik…
    Mus recently posted..Latok, ‘Anggur Laut’ Yang SedapMy Profile

  8. titan
    | Reply

    haha..28 tahun dah..muda lagi tu..
    titan recently posted..Servis VPN unlimited dari Downloader.myMy Profile

  9. puanbee
    | Reply

    salam 28 tahun yek .. sama umur dengan sy tu hehe .. walo apa pun tahniah dan moga tercapai semua cita2 lah yee..

    amar cute ade lesung pipit geyamm tau
    puanbee recently posted..Nak Bercuti Di PenengMy Profile

    • Bardboo
      | Reply

      akak pun 28 ye? akak kahwin umur berapa ye? sekarang dah ada tiga anak dah..huhu..
      Bardboo recently posted..Ajar Ammar Membaca Menggunakan Flash CardMy Profile

      • puanbee
        | Reply

        19 dah kawin .. lepas kawin sebulan terus mengandung , tu yg anak dah 8 thn , bee lak 28 tahun .. tahun 84 kan ..

  10. iza
    | Reply

    Assalam..
    28 tahun..muda lagi tu..moga panjang umur dan terus berjaya
    iza recently posted..Maafkan Aku, Makcik.My Profile

  11. Wira Chomel
    | Reply

    selamat hari lahir. moga panjang umur & murah rezeki..

    Wira Chomel recently posted Saya Sayang Ayah Selamanya

  12. akubiomed
    | Reply

    Selamat hari lahir. Wah baby ada 2 lesung pipit lagi. 🙂
    akubiomed recently posted..Senyum sampai ke telinga bila dapatMy Profile

  13. kakyong
    | Reply

    wah. siap ade hadiah misteri tu…

    28 masih muda, bertuah dah ade anak, & dpt peluang sambung belajar ke negeri orang.. Tahniah.. semoga selalu dimurahkan rezeki.
    kakyong recently posted..Contest & Giveaway Ibu SIhat Anak RiangMy Profile

  14. Aizan Fahri
    | Reply

    takpe, kalau taknak bagi org laen tahu pasal hadiah tuh boleh bisik2 kat sini je senang…. takyah nak tunggu2 next entri lorh… haha ^^
    Aizan Fahri recently posted..Kabel, Bukan Kabel TNB, Lagi Nikmat Dari Kabel TNBMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge