» » AJHT Shaklee Berkesan Untuk Sakit Sendi

AJHT Shaklee Berkesan Untuk Sakit Sendi

posted in: Shaklee | 1

Assalamualaikum.

AJHT untuk sakit sendi?

Sakit sendi merupakan salah satu masalah yang sering dihidapi oleh warga emas, mereka yang terlalu aktif dalam kegiatan seharian, ataupun mereka yang pernah mengalami kecederaan. Masalah ini boleh mengganggu kualiti hidup mereka yang menghadapinya. Bagi yang beragama Islam, mereka mungkin mengalami masalah untuk solat seperti biasa sehinggakan terpaksa solat secara duduk. Bila dah sakit macam ni, nak buat macam-macam aktiviti pun rasa tak seronok je, kan?

Jadi apa kata anda cuba Advanced Joint Helth Tablet (AJHT) keluaran Shaklee ini. AJHT ini merupakan gabungan ekstrak Boswellia (digunakan dalam perubatan Ayurveda), ektrak jagung, dan juga turut dilengkapkan dengan zink, magnesium, mangan, dan vitamin c.

advanced joint health tablet shaklee

Ekstrak Boswellia yang ada di dalam AJHT ini mengandungi bahan aktif utama yang bertindak sebagai anti-radang semulajadi (menghalang pembentukkan bahan kimia yang menyerang tulang rawan). Manakala ekstrak jagung pula kaya dengan glukosamina (digunakan dalam pembinaan tulang rawan). Kandungan vitamin C di dalamnya pula membantu dalam pembentukan kolagen. Untuk makluman, AJHT ini dihasilkan 100% daripada sumber tumbuhan.

Jika ibu atau ayah anda mengalami sakit sendi, apa kata hadiahkan mereka dengan AJHT ini. Lagipun, bulan Ramadhan pun dah hampir menjelma. Bila sakit sendi tak ada, bolehlah mereka menunaikan ibadah dengan lebih selesa, kan? Masa raya nanti pun bolehlah nak main kejar-kejar dengan cucu. =)

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

One Response

  1. […] penggunaan ubat tahan sakit, anda bolehlah mencuba suplemen Advanced Joint Health Tablets (AJHT) ini. Ianya merupakan merupakan gabungan ekstrak Boswellia (digunakan dalam perubatan […]

Leave a Reply

CommentLuv badge