» » Aku Suka Tengok Perempuan Mengandung

Aku Suka Tengok Perempuan Mengandung

Cuba korang semua tengok keyword tu. “Aku suka tengok perempuan mengandung“.

Ni suka tengok sebab perempuan mengandung nampak berseri-seri, ataupun suka tengok dari segi yang berkaitan dengan nafsu/ seks?

Oh kalau disebabkan niat yang kedua tu, orang yang cari benda ni memang sangat hampeh!!

Kan bagus kalau dia suka tengok perempuan mengandung sebab perempuan mengandung ni nampak berseri-seri je. Eh tapi aku berseri ke sekarangni? Makin kusam adalah kot. Dengan jerawat yang suka-suka je nak menonjolkan diri. Oh belum ditambah lagi isu tembam bam bam. Hehe.

Ok2 tak mahu merungut banyak-banyak. Daa…

Comel, kan?

Leave a Reply

CommentLuv badge