» » Batik Sutera Yang Cantik Dan Murah

Batik Sutera Yang Cantik Dan Murah

Assalamualaikum.
Sekarangni makin ramai yang pakai baju batik, kan? Lebih-lebih lagi bila dah wajib pakai baju batik tiap-tiap hari Khamis untuk kakitangan kerajaan. So makin ramailah yang tak keruan nak menambah stok baju batik masing-masing. Hehe.
Tapi of course la harganya agak mahal, kan? Cuma kat sini saya nak share kan empat gambar kain sutera batik yang cantik sangat! Dan harganya pun murah kalau nak bandingkan dengan harga pasaran. Jom tengok gambar dulu bagi terliur.
SUTERA CREPE 01
SUTERA JACKQARD 01
SUTERA JACKQARD 02
SUTERA JACKQARD 03

Hah amacam? Ada yang berminat? Harganya cuma RM230 sepasang. Kalau berminat nak beli, komen je kat sini ye. Nanti kita sambung bincang. ^_^

p/s: Rembat cepat-cepat tau. Hehe

One Response

  1. muliati
    | Reply

    nak tempah sutera creep 1 tu camne yer

Leave a Reply

CommentLuv badge