» » Cara Kembalikan Semula Kepala Yang Hampir Botak

Cara Kembalikan Semula Kepala Yang Hampir Botak

posted in: Shaklee | 2

Assalamualaikum.

Ramai yang mengalami masalah keguguran rambut yang teruk sehinggakan kepala jadi hampir botak. Mesti rasa geram je tengok rambut yang banyak sangat gugur hari-hari kan? Bagi yang ada masalah ini, apa kata tengok dulu video menarik di bawah ini:

Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini… from iReach HD on Vimeo.

Haa, teruja tak dengan testimoni dari Puan Maria ni? Siapa sangka kan yang masalah rambut gugur belaiu boleh pulih setelah mengamalkan suplemen Shaklee. Mama pun sebenarnya dah alami sendiri benda ni tau.

Macam Mama dulu, selepas tiga bulan melahirkan Ammar (anak pertama), rambut Mama memang tinggal sikit je sebab kebanyakkannya gugur tiap-tiap hari. Masa tu memang risaulah tengok rambut sendiri. Tapi bila dah mengandungkan Aneesa (masa tu Ammar dah setahun), rambut Mama jadi lebat semula. Mungkin hormon masa mengandung ini membantu agaknya.rambut gugur

Dan setelah Aneesa lahir, Alhamdulillah Mama tak ada masalah rambur gugur lagi. Mungkin sebab suplemen Shaklee yang Mama amalkan kot, sebab selepas melahirkan Aneesa baru Mama mula makan suplemen Shaklee. Alhamduillah, memang nampak sangat perbezaannya jika nak dibandingkan keadaan Mama selepas melahirkan Ammar dan juga selepas melahirkan Aneesa.

Untuk siapa-siapa yang nak cuba produk Shaklee untuk masalah keguguran rambut, bolehlah hubungi Mama ye. =)

set rambut gugur shaklee

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

2 Responses

  1. titan
    | Reply

    masalah gak ni kalau rambut nak botak nih.

    nasib baik keturunan semua memang jenis rambut ikal dan lebat mayang.
    titan recently posted..Komisen ke 33-35 dari KlikjerMy Profile

  2. ikhwan
    | Reply

    rambut di bahagian depan kepala saya dah mula gugur.
    ikhwan recently posted..Strategi Kumpul Hantaran RM50 RibuMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge