» » [CERITA] Header Baru Untuk Blog Ammar

[CERITA] Header Baru Untuk Blog Ammar

Assalamualaikum.
Blog Ammar dah berwajah baru sekarangni! Comel kan header tu? Dapat header tu secara percuma sebab Mama Ammar ni terlebih rajin mengomen di blog Ziefauzi. Bila dah ada header baru, terus tukar layout blog. Dan terus rasa nak update blog ni selalu. Tapi boleh percaya ke? Erm takpe, kita tunggu dan lihat. Hehe.
Yang kat bahagian bawah header tu, memang sengaja disuruh biarkan kosong je. So Mama la yang letak sendiri dua keping gambar tu. Nanti bila dah bosan, letak plak gambar lain. Kreatif kan? Oh tapi dengan ayat yang lain, kedekut nak keluarkan duit untuk tempah header lain! Hehe.

Leave a Reply

CommentLuv badge