» » [CERITA] Luka di Dahi

[CERITA] Luka di Dahi

Assalamualaikum.

Kali ni Mama nak cerita sikit pasal kejadian tak best yang jadi kat Ammar kejap tadi. Masa Mama tengah sibuk2 nak masukkan baju kotor dalam mesin basuh, Ammar pun ambil gak satu baju dari bakul tu. Lepastu Ammar letak baju tu kat kepala samapai tertutup mata dan lari2 pulak.

Disebabkan tersalah langkah, Ammar nak terjatuh dan dahi terlanggar kat bucu almari. Berdarahlah dahi tu, banyak jugak! Luka pun besar gak, nampak daging. Tapi Alhamdulillah cuma kena kat dahi. Mama cuma takut kalau kena kat mata je. Huhu.

Hah inilah dia budak yang dah dapat tanda keramat di dahi. Tanda sebagai seorang budak yang aktif sangat! Syabas anakku! Huhu. =P

Papa balut kepala Ammar dengan ‘bandage’ tu sebab tak ada stok ‘plaster’ di rumah. Mula2 Ammar ok je, tapi lama2 dah sibuk nak buka pula. Terpaksalah Mama minta pada Aunty Za ‘plaster’. Ni sekarang Ammar tengah tidur lena. Mesti penat petik2 epal tadi kan? =)

6 Responses

  1. ohcikgu
    | Reply

    nama pun budak. kalau tak lasak..bukan budak namanya. hehe..
    ohcikgu recently posted..2012 – TahunKu yang kacakMy Profile

  2. Myra Jay
    | Reply

    Ala siannya dengan Ammar..
    Tp dah hero kan mesti la kena ada ‘bekas’ kan 😉
    Myra Jay recently posted..Strawberry Park Resort @ Cameron Highland BEST!!My Profile

  3. Hafizul
    | Reply

    opss ni blog puan bardboo jugak rupanya..hehehe..ala kesiannya ammar tu..
    Hafizul recently posted..Sambungan Review Buku ‘ Blog + Google Adsense = Duit ‘My Profile

  4. […] Balik dari petik epal, Ammar dapat luka di dahi. Boleh baca DI SINI. Jom kongsikan: Pin […]

Leave a Reply

CommentLuv badge