» » Collagen Powder Shaklee Yang Terbaik di Pasaran

Collagen Powder Shaklee Yang Terbaik di Pasaran

posted in: Shaklee | 5

Assalamualaikum.

Kolagen semakin popular kebelakangan ini. Terutamanya bila muncul fenomena kolagen rumpai laut. Memang larislah rumpai laut ni, dan ramai yang dah guna. Murah pun murah, kan? Tapi lepas tu timbul pula isu yang sebenarnya tidak ada kolagen pun dalam rumpai laut. Walaupun tak ada kolagen dalam rumpai laut, tapi Mama yakin ada banyak lagi khasiat-khasiat yang ada padanya yang boleh bagi manfaat pada orang yang memakannya.

Jadi kalau anda rasa serasi makan rumpai laut, tak salah untuk teruskan. Tapi kalau memang berniat nak tambah kolagen, kenalah cari solusi yang lain. Antara produk yang boleh anda pertimbangkan adalah Shaklee Collagen Powder.

Produk Shaklee Collagen Powder ini berbeza kerana ianya mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Molekul kolagennya sangat ringan dan membolehkannya mudah diserap oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Tujuh bahan utama lain yang terdapat dalam produk ini meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

collagen powder shaklee

Produk keluaran Shaklee ini sangat-sangat bermutu kerana mengikut kepada ujian klinikal yang dijalankan, Shaklee Collagen Power mampu menunjukkan kesan dalam jangka masa seawal 8 minggu. Anda nak percaya pada produk yang ada ujian klinikal,  atau yang hanya dengan bualan mulut ke mulut? Tepuk dada, tanya selera.

Semakin umur kita meningkat, penghasilan kolagen dalam badan akan merosot. Dan lama kelamaan, kita akan menunjukkan tanda-tanda penuaan seperti kulit berkedut, kulit kering, kuku rapuh, dan juga rambut halus dan senang gugur. Memanglah proses penuaan tu tak dapat dielakkan, tapi sekurang-kurangnya kita dapat kurangkan kadarnya. Apa orang kata, nak awet muda gitu….

Antara faedah-faedah yang kita boleh dapat dengan pengambilan Shaklee Collagen Powder ini adalah:

  1. ANTI PENUAAN
    Mengurangkan liang pori2, kedutan dan garis2 halus yang kelihatan.
  2. MENGHIDRATKAN
    Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan berkupas pada muka.
  3. MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT
    Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.
  4. MELICINKAN
    Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.
  5. MENYUBURKAN
    Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar.
  6. MENCERAHKAN
    Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.
  7. MENEGANGKAN
    Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.

Rasa-rasanya, anda teringin tak nak mencuba kehebatan Shaklee Collegen Power ini? Hargannya memanglah mahal jika nak dibandingkan dengan produk-produk lain di pasaran, tapi Mama rasa memang setara harga tu dengan kualiti yang ditawarkan. Dalam sekotak ada 15 sachet, dan harganya adalah RM308. Bermakna satu sachet berharga dalam RM20.50.

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

 

5 Responses

  1. Kolagen Dari Sumber Haiwan?
    | Reply

    […] nak dapat? Hah, Shaklee Collagen Powderlah jawapannya! Ianya dihasilkan dari sisik ikan merah. Ianya memang produk yang berkualiti, bukan […]

  2. Kulit Jadi Lembut Dengan Collagen Powder
    | Reply

    […] Collagen Powder Shaklee sering mendapat sambutan yang hangat dari para pelanggan kerana ianya sudah terbukti berkesan. Walaupun harganya agak mahal bagi sesetengah pihak, tapi memang setanding dengan kualiti yang ada padanya. Tak percaya? Google sahaja ‘testimoni shaklee collagen powder’, dan anda jumpa dengan pelbagai respons positif daripada mereka yang dah menggunakannya. […]

  3. […] Anda ingin mencari produk kolagen yang bagus? Mungkin inilah dia jawapan bagi pencarian anda >>>Collagen Powder Shaklee Yang Terbaik di Pasaran<<< […]

  4. […] Jika masalah pigmentasi ini sudah muncul, anda cuma boleh berusaha untuk mengurangkannya dengan memilih produk yang sesuai. Antara produk yang boleh mengurangkan masalah pigmentasi ini adalah Shaklee Collagen Powder. […]

  5. Shaklee Collagen Powder
    | Reply

    […] dahulu, kan? Lebih-lebih lagi untuk sesuatu produk yang dianggap ‘mahal’, macam Shaklee Collagen Powder ini. Mana taknya, satu kotak yang hanya ada 15 sachet, tapi harganya RM308. Tapi nanti dulu! Jangan […]

Leave a Reply

CommentLuv badge