» » Elakkan Baju Berbau Hapak Di Musim Hujan

Elakkan Baju Berbau Hapak Di Musim Hujan

posted in: Shaklee | 2

Assalamualaikum.

Mama yakin semua mak-mak faham dengan masalah ini. Bila hari hujan dan baju tak sempat kering, tempat nak gantung pula tak cukup, baju pun memang cepatlah jadi bau hapak. Kan kan kan? Ayah-ayah tak faham sangat masalah ni, sebab diorang tahu baju dah siap nak pakai je, Hihi. Jangan marah ye, eleh gurau sikit pun tak boleh.

Cara mudah untuk elak masalah sejagat ini adalah dengan menggunakan sabun penuci baju yang betul. Anda boleh cuba serbuk pencuci baju Shaklee ini yang membuatkan baju berbau segar selepas dibasuh. Dan tak ada masalah bau hapak walaupun di musim hujan, ataupun jika terlambat sidai baju.

Apa Keistimewaan Sabun Pencuci Baju Shaklee?

fresh-laundry-shaklee

  • Pekat -5.5lb (Sekotak membasuh 88 basuhan)
  • Prestasi tinggi – pembersih enzim diaktifkan mengekalkan basuhan yang putih dan berwarna cerah
  • Selamat pada semua jenis kain
  • Dirumus untuk membantu mencegah warna pada pakaian berwarna luntur dan berpindah dari satu pakaian kepada lain
  • Tidak bertoksik
  • Bebas dari bahan kimia berbahaya

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

2 Responses

  1. Athirah
    | Reply

    shaklee the best!

  2. Dunia Zumal
    | Reply

    Baru tahu tentang sabun Shaklee nie… terbaik laa ^-^
    Dunia Zumal recently posted..KAD RAYA DARI NINAMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge