» » Gabungan Soya dan Kurma Yang Menyelerakan

Gabungan Soya dan Kurma Yang Menyelerakan

posted in: Shaklee | 1

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, hari ini dah masuk hari ke-15 kita berpuasa. Hanya tinggal separuh sahaja lagi larian yang harus diselesaikan. Rasanya untuk hari-hari yang dah lepas, mesti dah banyak resepi yang dah dicuba, kan?

Kalau rasa pening tak tahu nak berbuka dengan air apa petang ini, bolehlah cuba ssatu resepi mudah ini. Anda cuma perlu kisarkan air soya bersama beberapa biji buah kurma yang telah dibuang bijinya. Kisar sehingga kurma tersebut hancur. Kemudian boleh disimpan dalam peti sejuk untuk diminum semasa berbuka nanti. Minum sejuk-sejuk memang lagi best!

minuman soya dan kurma

Untuk Mama pula, Mama tak gunakan air soya yang dibeli dari luar. Tetapi Mama gunakan ESP Shaklee untuk mendapatkan air soya non-GMO. Cara nak buatnya, Mama cuma campurkan satu sudu ESP ke dalam satu gelas air dan kemudian dikisar seperti cara di atas.

Mesti ada yang tertanya-tanya sedap ke ESP tu? Rasanya sama je macam soya-soya lain yang ada di luar. Tapi dengan ESP ini, kita akan rasa lebih yakin nak minum hari-hari sebab soyanya memang soya non-GMO. Dan cara pembuatannya memang tip-top!

Selain sedap, ESP ini juga sangat elok untuk tambah tenaga dan mencantikkan kulit. Kalau tak percaya, boleh tengok testimoni kulit cantik dengan ESP ini.

esp shaklee

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

One Response

  1. ayu jafri
    | Reply

    memang sedap gabungan tu!nyum2…

Leave a Reply

CommentLuv badge