» » Hadiah Hari Ibu

Hadiah Hari Ibu

posted in: Shaklee | 1

Assalamualaikum.

Sambutan Hari Ibu di Malaysia pada tahun ini jatuh pada 12 Mei 2013. Kalau nak diikutkan, hari-hari pun merupakan hari ibu. Hari-hari pun kita kena sayang pada ibu kita, ingat pada ibu kita, memuliakan ibu kita. Tapi mungkin dalam setahun tu, kita nak juga meraikan ibu pada hari yang istimewa seperti ini, iaitu Hari Ibu.

Bila dah menjelang tarikh hari ibu, mesti dah ada yang terfikir nak sambut di mana, dan nak beri hadiah apa, kan? Selalunya orang akan bagi bunga, jam tangan, barang kemas, beg tangan, set pinggan mangkuk, dan yang seangkatan dengannya. Apa kata kalau tahun ni kita tukar kepada produk kesihatan? Kita buat lain dari yang lain. Tunjukkan pada ibu kita yang kita prihatin tentang kesihatannya.

Bagi Mama, ada banyak produk Shaklee yang boleh anda hadiahkan pada ibu anda. Tapi disebabkan bulan Mei ni merupakan bulan promosi Vivix, maka anda memang patut rebut peluang ini! Vivix merupakan produk anti-penuaan. Mesti ibu anda akan suka! Memanglah proses penuaan tak boleh dielakkan, tapi kita boleh lambatkan kadarnya. Mesti best kalau mak kita nampak muda sentiasa je, kan? Jangan terkejut ye, sebenarnya Ayu Raudhah mengamalkan pengambilan Vivix juga tau!

vivix shaklee

Vivix ini bertindak dengan memperbaiki sel dari dalam. Bukan setakat baik untuk melambatkan proses penuaan, Vivix juga boleh mengawal paras gula dalam darah bagi mereka yang menghidap kencing manismerawat sakit lutut yang sering dialami oleh warga emas dan menambahkan tenaga mereka.

Selain itu, Vivix juga sesuai untuk orang-orang yang ada penyakit darah tinggi. Jika ibu anda ada penyakit darah tinggi, apa kata cuba berikan sebotol Vivix buatnya.

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

One Response

  1. Oneblogsocial
    | Reply

    Jom tunjukkan kasih sayang kita pada ibu,
    Oneblogsocial recently posted..Cara Menukar Theme WordPressMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge