» » Hadiah Untuk Yang Tersayang

Hadiah Untuk Yang Tersayang

Assalamualaikum.
Pernah tak perkara-perkara di bawah ini terjadi kat korang?
1) Harijadi yang tersayang dah dekat, tapi korang tak tahu nak belikan apa.
2) Korang tak ada masa nak pergi beli hadiah untuk yang tersayang, tapi tarikh-tarikh penting buat korang dah dekat.
3) Si Dia merajuk dengan korang, dan korang perlukan sesuatu yang GEMPAK dan ROMANTIK untuk pujuk balik hati Si Dia.

Mesti pernah, kan? Hah, kat sini saya nak share satu website yang boleh selesaikan masalah korang ni, iaitu HEARTBEAT.
Di Heartbeat ni korang hanya perlu pilih jenis produk, upload gambar yang korang nak letak pada produk tersebut dan juga kata-kata yang hendak diletak sekali di atas produk tersebut. Antara produk yang korang boleh dapatkan di Heartbeat ini iailah:
RM35
RM20
RM29
RM45
RM39
Bukan setakat ini je tau. Ada banyak lagi produk-produk menarik di Heartbeat seperti:
  • puzzle
  • crystal
  • cosmetic mirror
  • mousepad
  • button badge
  • plate
  • photo balloons
Kalau berminat nak beli, klik je ye: Heartbeat

Leave a Reply

CommentLuv badge