» » Heartbeat Tak Efek Status Glitterati

Heartbeat Tak Efek Status Glitterati

Assalamualaikum.
Saya rasa ramai yang ragu-ragu nak daftar Heartbeat ini sebab takut status Glitterati Nuffnang akan hilang, kan? Jangan risau-risaulah ye. Saya dah daftar Heartbeat ni sejak 9 Feb lepas, dan status geli-geli tu masih kekal ok?

 

Kalau dari segi income yang saya dah dapat dari Heartbeat ni sejak 9 Feb, apa yang saya boleh katakan adalah incomenya melebihi daripada income Nuffnang
dan ChurpChurp selama beberapa bulan. Berbaloi-baloi, kan?

Suka tak? Suka Tak? Hah kalau suka cepat-cepatlah daftar. Hehe. Bukan susah pun nak daftar. Ni saya ada buat tutorial lengkapnya.

Leave a Reply

CommentLuv badge