» » Home Sweet Home

Home Sweet Home

~SILA KLIK TAJUK ENTRY UNTUK KOMEN~

Its good to be at home, finally! Waa, bestnya dah ada kat rumah. Terubat jugak rindu aku pada family. Bila dah merasa berjauhan macam ni, barulah terasa lebih menghargai family. Bukannya sebelum ni tak menghargai, tapi sekarangni LEBIH MENGHARGAI.

Bukan ke orang selalu cakap, kita akan menghargai sesuatu benda tu apabila kita kehilangan benda tu.

Contohnya, masa kita kecil dulu, sibuk sangat nak besar. Kononnya nak jadi orang dewasa dan boleh buat apa yang kita suka. Tapi bila dah besar, rindu pulak kat zaman kanak-kanak dulu. Lepas tu masa tengah belajar, sibuk sangat nak kerja. Bila dah kerja, rasa nak kembali semula plak ke zaman belajar. Betul, kan?

Kalau dah dinamakan manusia, so sampai bila-bila pun macam ni.

Leave a Reply

CommentLuv badge