» » » Irdhina Aneesa Yang Bam Bam

Irdhina Aneesa Yang Bam Bam

Assalamualaikum.

Selamat memulakan minggu baru. Jangan ada yang malas-malas pula buat kerja ye bila dah sedap bercuti lama. Hehe. Erm, Irdhina Aneesa dah empat bulan lebih dah sekarang ni. Jumaat lepas, kami bawa dia jumpa paediatric untk ujian pemeriksaan kesihatan bulanan.

Alhamdulillah, semuanya Ok. Dan baby bambam ni beratnya dah 6.9kg sekarang. Membesar bagaikan juara! Bagus-bagus. Mula-mula tu Aneesa tak nangis pun. Tapi bila doktor puji-puji dia, terus mengangis pula. Hehe. Mungkin dah pandai nak mengenal orang pun ada juga rasanya.

Buat masa ni, Aneesa dah rajin sangat meniarap. Pantang di letak di bawah, mesti terus nak pusing je. Tapi bila dah lama-lama meniarap, menangis la dia sebab penat. Lagi satu yang kami perhatikan, Aneesa suka sangat tengok gelagat abang dia. Nak belajar dari abang la tu. Tapi bila abang dia menangis, Aneesa mesti buat muka tak puas hati. Hehe.

Alhamdulillah, hidup rasa lebih bermakana seakrangni. Rasa macam dah lengkap keluarga kami. Suka tengok anak-anak membesar depan mata sendiri. Dan tak sabar nak tunggu Aneesa besar sikit, dan boleh main-main dengan Ammar. Mesti bertambah riuh rumah ni. Inilah nikmat berkeluarga, kan?

Oh ye, bagi yang ingin mencari suplemen untuk anak-anak, bolehlah emel saya ye. Ada tawaran istimewa sehingga 31 Mei ni. ^_^

15 Responses

  1. hanari
    | Reply

    ih geregetan melihat aneesa, sangat menggemaskan.
    hanari recently posted..Efek Kemoterapi untuk Keluarga PasienMy Profile

  2. Kak Long Mawar Merah
    | Reply

    Lamanya tak menyinggah. Amboi, dah besar dah Irdhina Aneesa ya. Geram tengok pipi tu.
    Kak Long Mawar Merah recently posted..Piring Terbang Transformers Universal Studio Singapore 2My Profile

  3. eiela
    | Reply

    comel.. agaknya nanti dia dah buat banyak kerja susut kot beratnya kan.
    eiela recently posted..Rumahku Syurgaku Sudah DirobohkanMy Profile

  4. Zie Fauzi
    | Reply

    4 bulan 6 kg lebih??? kalah humaira ni…. 🙂
    Zie Fauzi recently posted..Masam-Masam ManisMy Profile

  5. yuliana
    | Reply

    aku suka kali liat foto anak tu
    yuliana recently posted..How to Say “I Love You” without Removing VoiceMy Profile

  6. Izzuddin Fauzi
    | Reply

    Ala babamnye… 🙂
    Izzuddin Fauzi recently posted..Tertipu Facebook LikeMy Profile

  7. akubiomed
    | Reply

    Abang Long Ammar dahulu lagi tembam. Apa yang penting sehat.
    akubiomed recently posted..Drama king di Acer & Intel “PLAYsure Redefined” PartyMy Profile

  8. kodinz
    | Reply

    Tembamnya pipi. geramnya 🙂
    kodinz recently posted..Tak Tahu Nak Cari Niche? Baca SiniMy Profile

  9. titan
    | Reply

    leh main gigit-gigit dah dengan abangnya..
    titan recently posted..Ustaz Azhar Idrus sudah TIGA. Gua??My Profile

  10. Anuar
    | Reply

    Alahai.. Tembamnya baby ni… Comey, comey, comey… Geramnya… 😉
    Anuar recently posted..Top 10 Page Rank tertinggi Di dunia diungguli oleh laman web TwitterMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge