» » » Izz Ammar Sudah Enam Bulan

Izz Ammar Sudah Enam Bulan

Assalamualaikum.

Terasa cepat sungguh masa berlalu. Hari ini Ammar dah enam bulan. Rasanya macam baru semalam je saya melahirkan dia. Tapi sekarang Ammar dah besar dah. Jom kita layan gambar2 Ammar sejak dia lahir sampai sekarang:

2 Responses

  1. Mr Bukit Besi
    | Reply

    Comelnye…isk isk…anak sape ni hah? hehe
    pipi dia tu…isk
    Mr Bukit Besi recently posted..Facebook Profile TimelineMy Profile

  2. kintan bte othman
    | Reply

    nak tanya…. makcik cadang nak hantar anak ke universiti yg boleh buat master @ fizik @ nuklear…. lelaki dia lepasan ukm… sains nuklear…. umur 25 tahun lelaki….
    mahal tak yuran dan kehidupan?…. mula2 cdng nak guna duit sendiri… lama2 baru nak buat pinjaman ….
    e mail kan laman universiti yg berkaitan … wasalam tk

Leave a Reply

CommentLuv badge