» » Jawapan Dari Admin Heartbeat

Jawapan Dari Admin Heartbeat

Assalamualaikum.

Bagi yang dah ada akaun Heartbeat dan selalu check akaun, mesti perasan yang earning Heartbeat dah jadi kurang dari sebelum ni, kan?

Saya tahu yang benda ni jadi sebab Heartbeat tengah buat analisis tentang klik-klik tu semua. Tapi disebabkan dah lama sangat tapi still sama, saya pun emel la ke admin Heartbeat.

Ini jawapan yang saya dapat:

Don’t worry, we are analyzing your clicks and referral. That’s why there is some adjustment on your earning.
Anyway, we have finish adjusted it for you, pls check again.
 

Thanks for supporting us.

Bila saya check balik, memang dah OK!! So kesimpulan yang dapat saya buat, silalah emel ke Heartbeat kalau nak akaun korang kembali normal dengan segera. =)

Ini emelnya: admin@HeartBeat.my

p/s: Bagi yang belum daftar Heartbeat, daftar cepat-cepat k. Income nya masyuk woo…. =)

3 Responses

  1. Khumaera Ismail aka Habibi Hamid
    | Reply

    laaa..cm tu pulak..hurm..

  2. MamaEma
    | Reply

    saya tak pernah checklah pula…

  3. Anonymous
    | Reply

    hye..kalau heartbeat ni xblh klik sendiri k eh?..kalau nuffnang tu selalu je klik iklan tu sendiri..huhu

Leave a Reply

CommentLuv badge