» » Ketagih Benda Manis

Ketagih Benda Manis

Assalamualaikum.
Semalam satu hari berehat je sebab penat baru balik dari Pantai Dalam. Hari ni dah kena start masak dan kemas rumahlah plak kan? Huhu. Pening kepala memikirkan benda-benda yang perlu dibuat.
Hurm, now saya ada masalah baru la plak —- suka sangat makan/minum benda-benda manis. Kalau dulu memang tak heran sangat pun dengan benda-benda manis ni. Tapi sejak akhir-akhir ni, macam ketagih la plak. Kalau boleh masa makan, mesti nak air manis. Sejuk plak tu! Kalau dulu minum air kosong je pun dah boleh hidup. Huhu.
Semalam plak ada nampak air gas tin dalam peti sejuk. Haruslah terus rembat dan minum, kan? Tapi Cik Abang terus ambil tin tu dan campur dengan air kosong. Dia kata tak boleh minum terus, air tu manis sangat. Aduyai, sabau jela! Tapi nasib baik air tu masih sedap rasanya. Huhu.
Agaknya mungkin sebab mengandung ni yang buat saya ketagih benda-benda manis, ek?

3 Responses

  1. Republic Aku
    | Reply

    tak per belasah jer paling kuat pun …potong kaki jer…hehe

  2. Ms. Ann
    | Reply

    EMMM 2 hr lepas mak masak wajid… emm.. wajid kan manis… emmm melantak makan wajid.. tapi bahaye.. sebab ia manis.. nanti kene kencing manis..

    hu..hu…

    benda manis leh bawak mudarat

  3. ABG...
    | Reply

    HEHE…ni abg g keje jgn tembat bende2 manis tau..huhu..

Leave a Reply

CommentLuv badge