» » » Lisa Surihani Dah Berisi? Eh Saya Pun!

Lisa Surihani Dah Berisi? Eh Saya Pun!

Assalamualaikum.

Tadi baru je terbaca dalam satu portal, konon-kononnya Lisa Surihani dah berisi. Saya pun sibuklah nak baca, ingatkan Lisa Surihani dah mengandung. Tapi rupa-rupanya berat dia je yang dah naik sikit sejak dah kahwin ni. Huhu, baguslah tu.

Saya pun dah berisi gak sebenarnya. Semalam tiba2 je Cik Abang cakap macam ni:

Abg: Eh sayang dah berisi lah.

Adik: Eleh, mana ada. Abang tipu je tu, kan?

Abg: Betul. Cuba sayang jangan senyum.

Saya pun buat la muka serius dan Cik Abg perhatikan muka saya.

Abg: Hah ni, pipi tu memang dah tembam pun. Hahaha…

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr…………….

Bacaan lanjut: DI SINI

19 Responses

  1. kulanz
    | Reply

    Kalau semakin berisi, tu tanda-tanda yang bagus 🙂
    kulanz recently posted..Jumpa Rakan Blogger di Pesta BengkokaMy Profile

  2. arrizz
    | Reply

    perempuan mengandung nie kak memang cepat berisi ke?
    arrizz recently posted..Wordless Wednesday – Orang Korea hodoh!My Profile

  3. Ummi Hanie
    | Reply

    biase le kan berisi kita ni bila dah veranak pinak… hehe

    berat sy masa anak dara dulu lebih sikit dari lisa… dia 46, sy 47. tp skrg berat itu tinggal mimpi saja…. jauhhh ditinggalkan… at least dapat 50 -55 kg pun dah suke sgt
    Ummi Hanie recently posted..21 Totem Tantra – falsafah kehidupan orang CinaMy Profile

    • Bardboo
      | Reply

      hehe..memang susah nak dapatkan balik berat masa zaman anak dara dulu tu…tapi takpe, yang penting sihat…kurus2 sanagt pun tak elok gak..
      Bardboo recently posted..Orang Baru dan Rumah BaruMy Profile

  4. suri
    | Reply

    tambah le sorang lagi kan..kan..
    suri recently posted..Rosa Rossa Jadi BotakMy Profile

  5. Denaihati
    | Reply

    badan ber”isi” pun ok, tambah lagi ahli keluarga. lahir kat francis lagi pula.

  6. gary
    | Reply

    hahahaha… lawak je husband.. huhu~..
    gary recently posted..1MALAYSIA PAD; TABLET KELUARAN MALAYSIAMy Profile

  7. nurul
    | Reply

    huuuu..saya juga sudah semakin berisi…

  8. noorsyamsul
    | Reply

    badan berisi sebab hati gembira ek…
    noorsyamsul recently posted..WORDLESS WEDNESDAY: MY YELLOW PRINCESSMy Profile

  9. adele
    | Reply

    berisi sikit je kan..kalau banyak barulah perlu dirisaukan 😀
    adele recently posted..Safa dan Marwah (1)My Profile

  10. kodinz
    | Reply

    pipi jer kot. 🙂
    kodinz recently posted..Google Ajak Menari Pulak…My Profile

  11. akubiomed
    | Reply

    Bardboo hendak lawan pipi tembam Ammar kot.:-)
    akubiomed recently posted..Facebook camera aplikasi baru bukan klon InstagramMy Profile

  12. Juan
    | Reply

    terbaik, hehehe
    Juan recently posted..Live Streaming Debat PTPTN Khairi vs Rafizi 22 Mei 2012My Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge