» » » Masa Untuk Pindah Rumah

Masa Untuk Pindah Rumah

Assalamualaikum.

Akhirnya tamat jugak zaman kegemilangan duduk kat hotel selama sebulan. Bajet macam orang kaya je nak duduk akt hotel lama2 ye. Hehe.
Kini sampailah masa untuk kami kembali ke pangkal jalan. Rumah dah dapat, so apalagi, marilah kita pindah. Sebelum pindah, dah tentulah kena mengemas2 beg dulu. Aduyai, bosan betullah. Saya rasa sejak 2-3bulan kebelakangan ni kerja kami adalah masuk barang dalam beg, keluarkan balik, then kemas balik. Penat!
Tengok ni, bukan kami je yang penat mengemas, Ammar pun penat gak! Huhu.

Kata Bardboo:Nanti saya update gambar rumah kami yer.. =)

Leave a Reply

CommentLuv badge