» » Nak Hadiahkan Apa Pada Mak Dan Ayah Masa Raya Nanti?

Nak Hadiahkan Apa Pada Mak Dan Ayah Masa Raya Nanti?

posted in: Shaklee | 7

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa buat semua. Setakatni, macam mana dengan ibadah puasa? Semoga semuanya baik-baik, InsyaAllah. Tak lama lagi ramai yang nak balik kampung untuk beraya dah. Nak belikan apa ye hadiah untuk bonda dan ayahanda tercinta?

Selalunya, kita akan belikan biskut raya, baju raya, telekung, sejadah, dan yang seangkatan dengannya. Betul, kan? Apa kata kalau untuk Syawal kali ini, kita tukar pula dengan hadiahkan suplemen kesihatan untuk mereka. Bila mereka sihat, kita pun akan senang hati.

Bonda dan ayahanda kita mungkin tidak tahu di mana nak mencari suplemen untuk kesihatan mereka. Yang mereka tahu hanyalah ubat-ubatan yang dibekalkan dari klinik dan farmasi.

Tapi kita ni yang menghadap laptop setiap hari, yang ada kemudahan internet untuk mencari info, yang tahu kebaikan suplemen semulajadi, takkan nak simpan sendiri je. Duit yang ada, takkan nak guna untuk kegunaan sendiri sahaja, ye tak?

Jadi, mari kita keluarkan sedikit duit untuk kesihatan insan tersayang. Suplemen apa yang sesuai untuk dihadiahkan? Ini cadangan saya:

[1] VIVIX

– Bagi mereka yang mempunyai bajet yang lebih, VIVIX adalah suplemen terbaik untuk bonda dan ayahanda. Ianya kaya dengan antioksidan, dan khasiatnya sangat bagus untuk mereka yang ada sakit darah tinggi, kencing manis, angin ahmar, sakit sendi, dan sebagainya.
– Dengan memakan satu sudu teh Vivix setiap hari, badan akan menjadi cergas.

AJAIB! Vivix Juga Membantu Untuk Berhenti Merokok, Seperti Yang Diceritakan Oleh Lelaki Ini:

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

[2] AJHT

– Jika bonda dan ayahanda ada sakit sendi (sakit lutut, sakit pinggang, dsb), AJHT inilah suplemen terbaik buat mereka.
– Bagi yang ada bajet lebih, boleh tambah dengan Omega Guard dan OsteMatrix untuk menjamin kesihatan sendi yang terbaik.

Masih tak tahu lagi nak beli yang mana? Anda boleh hubungi Mama dan kita akan bincangkan suplemen terbaik untuk dihadiahkan yang sesuai dengan tahap kesihatan bonda dan ayahanda serta bersesuaian dengan bajet anda.

Nasihat Mama, buatlah pembelian dengan kadar yang segera. Kerana produk Shaklee sangat laris sekarang. Asyik out of stock je. Lagipun takut bila lambat order, pejabat pos pun dah nak cuti raya. Kan rugi tu? Tak dapat nak hadiahkan produk terbaik buat insan tersayang di hari raya nanti.

Kalau secara peribadi, Mama memang cadangkan Vivix untuk orang tua. Sebabnya hanya perlu makan sekali sehari. Kan selalu bila dah tua-tua ni dah ada banyak ubat kena makan, nanti asyik terlupa je. Jadi kita mudahkannya dengan ambil Vivix sahaja sebagai suplemen. Tapi ubat-ubat klinik tetap kena makan juga tau.

Lagipun Bonda Mama sendiri dah merasa keajaiban Vivix ni. Memang Mama bersyukur sangat bila Bonda dah pulih sejak makan Vivix. Boleh baca testimoninya di SINI. Dan di bawah ini pula Mama kongsikan testimoni Vivix dari mereka-mereka yang dah pernah mencubanya.

Psssttt… Ada benda menarik lagi nak bagitahu ni. Hanya dengan membeli dua botol Vivix, anda akan dapat keahlian Shaklee dengan percuma. Dan dah boleh beli produk Shaklee pada harga ahli.

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

7 Responses

  1. […] bulan ini adalah AJHT. Memang sesuai sangat dengan masanya. Dah nak dekat raya ni, inilah dia suplemen terbaik untuk dihadiahkan pada mak, ayah, ataupun insan-insan tersayang yang menderita sakit […]

  2. puteri kasih
    | Reply

    hadiah yang menarik untuk memastikan kesihatan mak dan ayah terpelihara 🙂
    puteri kasih recently posted..Nuffnang Hadiahkan CPUV LagiMy Profile

  3. Juan
    | Reply

    x pernah dengar lagi jenama nih
    Juan recently posted..Google Adsense Text Ads FaviconsMy Profile

  4. Anuar
    | Reply

    Idea yang menarik.. Tentu emak ayah suka dapat makan Suppliment pada hari raya nanti… 😉
    Anuar recently posted..Hobi Terbaru Isteri saya : Cantik tak? (Bahagian 12)My Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge