» » Pre-Convo di KLCC

Pre-Convo di KLCC

Seperti yang dijanjikan dalam previous entry, inilah dia gambar-gambar kitorang menggedik di KLCC. Gila tak tahu malu! Tapi peduli apa, bukannya orang-orang kat situ kenal kitorang pon! Haha. Inilah dia hasil gambar yang ditangkap oleh akak kepada Cik Tikah. Thank to our photographer ni. =)

Saya dan Cik Tikah. Adakah dia tergoda dengan ketembaman saya? Haha.
Bard, Anna, Tikah, Dayana
Ni gambar yang paling saya suka!!
Cuba bayangkan kitorang berjalan-jalan kat taman tu dengan jubah konvo ni. Konfem memang masing-masing muka tebal!
Sweet!!
Muka-muka matang dah semuanya.
Ada je banyak gambar-gambar lain lagi. Tapi malas nak upload. Nanti ada orang muntah plak tengok. Hehe. Best sangat dapat tangkap gambar macam ni. Thanks korang! Semoga korang semua akan menjadi pharmacist yang terbaik. Doakan aku juga ye. Amin. ^_^

Leave a Reply

CommentLuv badge