» » Produk Anti Penuaaan Yang Selamat dan Berkesan

Produk Anti Penuaaan Yang Selamat dan Berkesan

posted in: Shaklee | 13

Assalamualaikum.

Semua orang nak nampak muda sentiasa je, kan? Dan sebab itulah makin banyak produk anti penuaaan yang muncul dalam pasaran. Tapi produk anti penuaan mana yang selamat dan berkesan? Hah mesti pening nak pilih kan? Huhu.

Apa kata kalau ada yang mencari produk anti penuaan, bolehlah cuba Vivix Shaklee ini. Dihasilkan setelah menjalani ujian yang menyeluruh. Ianya diperbuat daripada campuran Polyhonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah, dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

vivix shaklee

Vivix bukan sahaja bertindak sebagai agen anti penuaan, malahan juga boleh mengawal penyakit kencing manis, darah tinggi, sakit lutut, dan sebagainya. Kiranya dua dalam satu la, cantik dapat, sihat pun dapat. Jangan tak percaya pula ye, tetapi Ayu Raudhah pun mengamalkan Vivix ini setiap hari tau!. =)

Vivix ini sesuai sangat jika nak dihadiahkan kepada ibu sebagai hadiah Hari Ibu yang bakal menjelma tak lama lagi ini. Ataupun sebagai hadiah harijadi dan hadiah ulangtahun perkahwinan pun sesuai juga. Vivix boleh diambil oleh lelaki dan perempuan. Cuma perlu memakan satu sudu kecil setiap hari.

Nak mencuba Vivix? Ataupun ingin dijadikan kejutan buat orang tersayang? Jom order dengan saya. Harga menarik buat rakan-rakan blogger. =)

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

13 Responses

  1. jai
    | Reply

    produk ini menarik
    jai recently posted..Forex dgn Training PERCUMAMy Profile

  2. hafizmd
    | Reply

    1st time dgr nama produk ni.

    Menarik =)
    hafizmd recently posted..Seloka Untuk Manusia Bernama Lelaki, Suami & …My Profile

  3. cik tom
    | Reply

    shakleee dh biasa dgr..tp produk yg ni 1st time dgr..bpe ye hrga special tue?
    cik tom recently posted..Coretan Mengundi Pertama Kali Pilihanraya Umum 13My Profile

  4. ciklaili.com
    | Reply

    salam..

    tahniah…blog anda antara 5 blog pilihan ciklaili.com kali ini.

    http://www.ciklaili.com/2013/05/5-blog-pilihan-ciklailicom-part-7.html
    ciklaili.com recently posted..Seminar Buat Duit Dengan Blog Anjuran DenaihatiMy Profile

  5. BeritaKaki
    | Reply

    macam pernah dgr produk ni .. tapi di mana ya ..
    BeritaKaki recently posted..Suami Isteri Blogger, Bahagiakah ?My Profile

  6. Razlan
    | Reply

    Beli utk mak boleh ne …sempena hari ibu ne
    Razlan recently posted..Panduan Resume Dan Surat Iringan Kerja 2013My Profile

  7. suri
    | Reply

    tu dia dah buka kedia baru ke sis?
    suri recently posted..Resepi Pajeri TerungMy Profile

  8. Mama Murai
    | Reply

    bard produk ni didatangkan khas dari Paris ke, atau family yang hantar? Agak-agak berapa harga pasaran prdouk ni 🙂
    Mama Murai recently posted..Wordless Wednesday #36 | Bagai kambing lepas ke parakMy Profile

  9. staibaqhang
    | Reply

    sapa yang tak mahu kelihatan muda… tapi laki lagi tua lagi ensem
    staibaqhang recently posted..Sometimes when your day come so suck!! (Kisah Benar)My Profile

  10. eiela
    | Reply

    pernah baca pasal vivix nih

  11. Leny
    | Reply

    Sangat menarik,,,menimbulkan efek samping tidak?

  12. Anuar
    | Reply

    Hmmm… Produk yang menarik… Sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah hari Ibu… 😉
    Anuar recently posted..Senarai Blogger yang sudi mengambil bahagian.. Terima kasih… 😉My Profile

  13. Hairul Azni
    | Reply

    Bagus produk ni..sambil menyelam minum air..
    Hairul Azni recently posted..Tips Menggunakan Kamera DSLR Dalam Mode Manual (Mode M)My Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge