» » Promosi Bulanan Shaklee Untuk Julai 2015

Promosi Bulanan Shaklee Untuk Julai 2015

posted in: Shaklee | 0

promosi bulanan shaklee (1)

Assalamualaikum.

Salam Jumaat buat semua. Alhamdulillah, hari ini kita dah masuk ke hari ketiga dalam bulan Julai. Sekejap je enam bulan pertama dalam tahun 2015 dah berlalu, kan? Rasanya macam baru je sambut tahun baru hari tu.

Ok la, hari ini Mama cuma nak beritahu promosi bulanan Shaklee. Tiap-tiap bulan Shaklee memang ada buat promosi, tetapi berlainan produk untuk setiap bulan. Dan kami para pengedar Shaklee hanya akan tahu promosi bulanan apabila sudah masuk bulan baru.

Untuk bulan ini, ada tiga promosi istimewa.

1. Vivix, beli 6 percuma 1

Vivix ini merupakan produk Shaklee yang paling laris. Ianya merupakan cecair yang kaya dengan aktioksidan. Vivix sangat elok untuk orang yang ada penyakit darah tinggi, kencing manis, stroke, dan sebagainya. Bagi yang nak awet muda pun elok amalkan Vivix ni hari-hari.

2. B Complex, beli 3 percuma 1

B Complex juga elok untuk diamalkan hari-hari. Ianya membantu menambah tenaga dan menghilangkan stress. B Complex juga membantu menjaga kesihatan sistem saraf kita.

3. Chewable Vitalea for Children, beli 3 percuma 1

Ini merupakan produk terbaru Shaklee. Ianya merupakan pil multivitamin yang dicipta khas untuk kanak-kanak. Pilnya perlu dimakan dengan cara menghisap dan mempunyai rasa anggur yang sedap. Anak-anak Mama memang suka vitamin ini. Hari-hari mesti minta “nak min, nak min”.

Ok jadi itulah dia promosi bulan ini. =)

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

Leave a Reply

CommentLuv badge