» » Sakit Tangan Pulih Dengan AJHT

Sakit Tangan Pulih Dengan AJHT

posted in: Shaklee | 3

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, promosi Shaklee bulan ini adalah AJHT. Memang sesuai sangat dengan masanya. Dah nak dekat raya ni, inilah dia suplemen terbaik untuk dihadiahkan pada mak, ayah, ataupun insan-insan tersayang yang menderita sakit sendi.

Selalu kan kita nampak orang-orang tua ni, dah tak boleh nak solat berdiri, nak berjalan pun susah sebab tulang dah bergesel antara satu sama lain. Hanya mereka yang tahu macam mana sakitnya. Tapi kita yang memandang, mesti akan timbul rasa kasihan terutama sekali jika yang sakit itu adalah ibu dan ayah kita sendiri.

Jadi Mama memang cadangkan agar anda semua rebut promosi kali ini. Beli 6 botol, percuma satu botol. Tujuh botol AJHT ini dah cukup untuk bekalan setahun. InsyaAllah, dengan izin dari-Nya, sakit sendi dapat dihilangkan.

Mama ingin mengambil kesempatan ini untuk kongsikan testimoni dari kakak Mama sendiri yang berpuas hati dengan AJHT. Kakngah dah mula sakit-sakit sejak tahun lepas. Sakit tu bermula dari leher, membawa ke bahu dan seterusnya ke tangan kanan. Ini menyebabkan Kakngah tak boleh buat kerja menggunakan tangan kanan. Dan semenjak awal tahun 2013, sakitnya dah bertambah teruk sampaikan kalau terguna tangan kanan, Kakngah akan sakit sehingga menangis berhari-hari. Dan Kakngah juga dah berhenti dari memandu kereta disebabkan sakitnya.

Dalam bulan Mei tahun ni, Mama cadangkan pada Kakngah untuk cuba set ubat sakit sendiDan Alhamdulillah, setelah makan set sendi ini, Kakngah dah tak perlu bergantung pada ubat tahan sakit (sebelum ini hari-hari Kakngah makan ubat tahan sakit). Dan sakit tangannya dah pulih. Yang paling mengembirakan, Kakngah dah boleh mula memandu kereta semula! Tapi Kakngah masih lagi tak buat kerja-kerja berat sebab nak bagi tangannya betul-betul pulih dahulu.

set sendi shaklee

Alhamdulillah, syukur pada-Mu ya Allah. =)

Jadi, apa tunggu lagi. Jom rebut peluang ni cepat. Jika anda buat pembayarn cepat, bolehlah dapat stok AJHT ini cepat dan boleh dibawa pulang ke kampung bersama.

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

3 Responses

  1. […] dengan jiwa Mama sebab Mama juga memang berasal dari bidang kesihatan. Bila dapat melihat ibu dan kakak sendiri semakin sihat sejak menggunakan produk Shaklee, Mama menjadi bertambah semangat untuk […]

  2. Denaihati
    | Reply

    semakin berumur sakit peluang nak sakit sendi pun meningkat, bagus dicuba ini…
    Denaihati recently posted..Mari belajar buat blog dengan WordPressMy Profile

  3. Anuar
    | Reply

    Testimoni yang menarik tentang Produk ini…
    Anuar recently posted..Mudahnya Dengan Pemanggang Ajaib (Bahagian 2)My Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge