» » Kenali Shaklee. Tak Kenal, Maka Tak Cinta

Kenali Shaklee. Tak Kenal, Maka Tak Cinta

posted in: Shaklee | 14

Assalamualaikum.

Mama rasa mesti ramai yang pernah dengar nama Shaklee ini kan? Walaupun tak pernah lagi menggunakan produk Shaklee, tapi mesti tahu fasal Shaklee ini. Nak-nak lagi produk Shaklee ini dah lama berada dalam pasaran, dah lebih dari 50 tahun pun. Sebab apa produk ini boleh bertahan lama? Mestilah sebab produk ini berkualiti, berkesan, dan selamat.

Bagi Mama, produk-produk Shaklee ini memang menyakinkan kerana syarikat Shaklee telah melaburkan lebih 300 juta USD untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk. Dan bukti-bukti ini dapat ditemui di dalam lebih 100 kertas kajian saintifik. Ini sangat berbeza kan dengan produk-produk kesihatan lain yang tumbuh macam cendawan sekarang tanpa sebarang bukti-bukti klinikal tapi tiba-tiba ada beratus-ratus testimoni yang terlalu ajaib untuk dipercayai, betul tak?

Secara keseluruhannya, semua produk Shaklee TIDAK MEMPUNYAI:

  • parabens
  • triklosan
  • phthalates
  • natrium lauril sulfat (SLS)
  • natrium lauryl eter sulfat (SLES)
  • 1,4 dioksan
  • propilena glikol

Produk Shaklee juga TIDAK MENGANDUNGI bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa.

Sebenarnya ada bermacam-macam jenis produk yang ditawarkan oleh Shaklee. Bukan sahaja untuk kesihatan, tapi ada juga produk untuk kecantikan dan kebersihan rumah. Nanti Mama akan kongsikan lagi ye tentang produk-produk yang ada. Tungguuuu…..

Untuk mendapatkan maklumat lanjut atau untuk membuat tempahan, anda boleh hubungi Mama di:

Facebook: Mahligai Cinta
SMS/Whatsapp: 013-3876903

Ataupun isikan borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

14 Responses

  1. […] Mama di dalam bisnes Shaklee ini agak lambat kerana Mama sudah mendaftar sebagai ahli Shaklee pada bulan April 2014, dan setelah beberapa bulan baru berjaya menjadi seorang Supervisor. Walaupun […]

  2. […] Selain dari ubat moden, ramai juga yang mencuba ubat tradisional untuk merawat kencing manis. Antara yang popular adalah daun pegaga, hempedu bumi, misai kucing, bendi, dan banyak lagi. Jika anda ataupun ada di kalangan ahli keluarga anda yang menghidap kencing manis, Mama sarankan agar anda teruskan pembacaan kerana Mama ingin cadangkan suplemen Shaklee yang sesuai untuk mengawal kencing manis ini. Kenapa Shaklee? Kerana suplemen Shaklee  adalah vitamin semulajadi dan ianya dijamin berkualiti, berkesan, dan selamat. […]

  3. […] Mama yakin sekarangni makin ramai ibu-ibu di luar sana yang menyusukan anak mereka dengan susu badan sendiri. Tidak kiralah sama ada ibu tersebut bekerja atau tidak, tetapi masing-masing berazam untuk menyusukan anak sehingga sekurang-kurangnya berumur 2 tahun. Dan makin ramai juga yang mencari supplemen untuk membanyakkan susu badan. Antara supplemen yang menjadi pilihan adalah set penyusuan Shaklee. […]

  4. Cara Atasi Migrain
    | Reply

    […] Jadi, apa kata kita berubah kepada cara yang lebih selamat, iaitu dengan mengamalkan pemakanan seimbang, rehat yang cukup dan pengambilam supplemen yang sesuai. Supplemen yang ingin Mama cadangkan sudah semestinya supplemen SHAKLEE. […]

  5. nazra
    | Reply

    salam 1shaklee ^_^
    nazra recently posted..Resdung boleh menyebabkan kita PEKAK???My Profile

  6. Testimoni NutriFeron
    | Reply

    […] bulan April ni, Shaklee ada buat promosi untuk NutriFeron. Beli 6 kotak, percuma 1 kotak. Berbaloi, kan? Untuk entri kali […]

  7. […] daripada supplemen yang dah melalui penyelidikan secara mendalam ini, anda kenalah beli NutriFeron SHAKLEE. […]

  8. Bean Moreno
    | Reply

    wife sayapun makan pil dia
    Bean Moreno recently posted..Macam Mana Nak Kecilkan File PDFMy Profile

  9. titan
    | Reply

    camana nak sebut perkataan shakle nih? aku compius sket. hehe..
    titan recently posted..Persamaan aku dengan Albert Einstein.My Profile

  10. Oneblogsocial.com
    | Reply

    Kena bagi tahu isteri kalau bab macam ini,
    Oneblogsocial.com recently posted..Hosting GermanMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge