» » Si Gemuk [Nickname Baru]

Si Gemuk [Nickname Baru]

Assalamualaikum.

Bila balik Klang ni, semua cakap saya dah tembam. Yelar dulu I slim tau! Haha, perasan jap. Sila abaikan.

Abang Ngah ar paling teruk. Dia panggil saya Si Gemuk!Dia kata dah gemuk macam macam kucing-kucing kat rumah Bonda. Wawawa, sabau jela. Huhu

Malam semalam mesej Cik Abang dan mengadu yang diorang cakap saya gemuk. Cik Abang balas:

Nama pun mengandung kan? Takpe, abg tetap sayang kat sayang.

Hehe, terus hati berbunga riang. Takpelah, masa mengandung inilah nak merasa badan tembam, nak jalan pun tak larat, pandang bawah pun tak nampak kaki! Hehe.

15 Responses

  1. Nasuha Salleh
    | Reply

    aduh2..sweetnye =p

  2. bArdbOO
    | Reply

    @now dh 7bulan..=)

    eip2..jgn gatal2..hehe

  3. bArdbOO
    | Reply

    @sue sofian
    x sue..smp minggu depan je..sbb hubby outstation

  4. bArdbOO
    | Reply

    @Shairazi Saidin
    bab makan jamu yg malas nie

  5. bArdbOO
    | Reply

    @aDieyZa
    insyaAllah..byk2 kan berdoa.

  6. bArdbOO
    | Reply

    @eddy syrol
    kalo camtu kena makan gain plus..hehe

  7. bardboo
    | Reply

    @Jiji-Fify
    hehe..mestilah nak ngada2 kan

  8. Leeya
    | Reply

    hehe..comel je bad..

  9. nitestalker
    | Reply

    jangan dipanggil BOYOT dah la…. hihihi salam kenal bro…

  10. sicomot-comel
    | Reply

    alahai…

    ciannya kak bad jadi tembam ye..hehehe

    bpe bulan dah kak??

    p/s:sweetnya ade hubby yg ckp camtu kt kite kan??hik3 #menggatal jap

    hahaha

  11. sue sofian
    | Reply

    btul tu bard.. sama la kita.. hihi
    skang bard dah dok umah mak la ni smpi bersalin?

  12. Shairazi Saidin
    | Reply

    HAHA. BIase la mengandung kan. Mesti nampak gems. Nanti lpas besalin, makan jamau byk2. HAHAHA.

    latest entry: http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/03/bruno-mars-says-he-love-me.html

  13. aDieyZa
    | Reply

    hihihi.. perempuan pregnant comel la.. nampak cute jer dengan perut ke depan tu.. hope zana akn merasa pengalaman ni nanti..

  14. eddy syrol
    | Reply

    saya nak sgt berbadan besar.. keding je

  15. Jiji-Fify
    | Reply

    alahai manja nya!!! siap ngadu lagi… hihihi… 😛

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

Leave a Reply

CommentLuv badge