» » Sungguh Tidak Ku Sangka

Sungguh Tidak Ku Sangka

Assalamualaikum.
Sungguh tidak ku sangka, cempedak menjadi nangka! Hehehe, taklah. Main2 aje. Sebenarnya, saya tak sangka tiba2 je dekat Blog Bardboo ini ada Buffered Earning(BE) menari-nari. Yelar, blog ni kan dah macam hampir terkubur je sejak saya dah nak bersalinkan Ammar dulu. Ni baru nak aktif2 balik. Tapi tak sangka Nuffnang terus bagi dua ketul BE! Thanks ye, bertambah semangatlah nak berblog lepasni. ^_^

Kata Bardboo: Duit yang saya dapat dari berblog ni sebenarnya hanyalah untuk bagi semangat kat diri sendiri untuk terus berblog. Korang plak macam mana?

Leave a Reply

CommentLuv badge