» » » Tempat Tinggal Sementara (Part 02)

Tempat Tinggal Sementara (Part 02)

Assalamualaikum.

Ini gambar2 untuk kat bahagian dalam plak:

TV yang semua rancangan berbahasa Perancis. Bosan sungguh! Kadang2 tu saja je biar TV bukak untuk tak rasa sunyi, tapi tak tengok pun. Bukannya paham. Huhu.
Inilah dapur tempat untuk saya memasak
Siap ada microwave tau! Tapi bukannya guna sangat pun. Hehe
Tempat beradu. Ulat Ammar yang colourfull tu sentiasa ada di mana2. Hehe
Oh saja je nak tamatkan post ini dengan gambar si bam bam yang seksi!

Kata Bardboo: Tak sabar nak masuk rumah sensdiri… Hurm…

Leave a Reply

CommentLuv badge