» » » Tempat Tinggal Sementara

Tempat Tinggal Sementara

Assalamualaikum.
Adui, baru teringat yang saya dah janji dengan Kakngah untuk letak gambar tempat kitorang tinggal. Sorilah terlambat ye. Huhu.
Kitorang duduk kat sini sementara je, mungkin sampai 1 Oktober 2011. Lepastu pindah ke rumah baru. Duduk kat hotel lama2 pun bosan gak. Rasa macam terperap je. Huhu. Tapi yang bestnya internet sangatlah laju ok!! =)
Ok2, ni hah gambarnya…
Inilah nama tempat kitorang tinggal
Pintu masuk
Bilik air
Sinki
Tempat sidai baju. Alahai cenonetnya! Hehe
Tiga gambar kat atas ni adalah gambar dalam bilik air sahaja. Mula2 masuk pintu bilik hotel, jumpa bilik air ni dulu. Lepastu baru ada lagi satu pintu, untuk masuk dalam bilik. Hah yang gambar dalam bilik saya letak esok plak la ye. Daa…
Kata Bardboo: Takde benda nak dikata..

Leave a Reply

CommentLuv badge