» » Terima Kasih Daun Keladi

Terima Kasih Daun Keladi

Assalamualaikum.
Tak pernah-pernah saya buat ni. Tapi kali ni saya nak bagi penghargaan pada blogger ini: Weiyda.
Dalam entri saya yang sebelum ini, dia telah bagi satu komen yang membina, chewah!! Hehe. Betullah, saya suka baca komen dia tu. Korang nak baca? Ini dia:

salam singgah dari bangku kosong!!(????)

kalo kita berblogging dgn hati yang ikhlas dan sentiasa memikirkan apa yang perlu untuk masa hadapan kita akan berjaya..usaha lebih dan bak kata abg ben ” idea ada dimana2 cuma kita kena kreatif jer..”

salam kenal dari mommy weiyda
keep it up blogging ya!!?
(????)

Hah kan ke sweet je komen dia tu? Dan Wieyda gak sudi nak jadi follower saya yang ke-660. Lawa kan nombor tu?
Semoga kita sama-sama teruskan berblogging ye. Salam kenal dari Bardboo. ^_^

Leave a Reply

CommentLuv badge