» » Testimoni Hilangkan Senggugut Dengan GLA Complex

Testimoni Hilangkan Senggugut Dengan GLA Complex

posted in: Shaklee | 0

Assalamualaikum.

Kali ini Mama ingin berkongsikan satu testimoni menarik untuk GLA Complex. Ini merupakan testimoni daripada Mama sendiri dan Mama memang tak sabar-sabar nak kongsikan dengan semua.

Mama memang mengalami masalah senggugut sejak dulu lagi. Bermula daripada tingkatan empat Mama mula kena senggugut tiap-tiap bulan, tidak pernah yang tak sakit tiap kali datang haid. Bagi yang kenal Mama, memang tahulah macam mana rupa Mama bila kena senggugut ni. Dahlah sakit, mood pun jadi teruk sangat, asal orang salah sikit je mesti nak marah.

rawat senggugut

Dan pernah satu kali Mama terperangkap dalam jammed teruk, dan masa tu memang tengah senggugut. Sudahlah Mama bawa kereta manual! Ya Allah, terseksa sangatnya rasa masa tu. Badan sampai menggigil-gigil, dan memang dah menangis dalam kereta menahan kesakitan.

Bila mengandungkan anak pertama, barulah dapat bebas dari sakit senggugut. Ingatkan bila dah bersalin, akan hilang senggugutnya. Sebab ramai orang cakap senggugut akan hilang bila dah beranak nanti. Tapi, harapan tinggal harapan je rupanya. =(

Tapi dalam diam, Mama masih menyimpan harapan untuk bebas dari belenggu senggugut ni bila dah bersalinkan anak kedua. Tapi, hampa juga! Masa ini, memang dah ambil keputusan untuk redha je la. Mungkin dah memang nasib kena menanggung sakit ini tiap-tiap bulan.

Sehinggalah beberapa bulan lepas, Mama ambil keputusan untuk mencuba GLA Complex Shaklee. Masa ambil ni memang tak ada nak letak harapan tinggi pun. Tapi lepas sebulan makan, dan bila datang haid, memang tak ada rasa sakit. Rasa macam pelik pula mula-mula tu.

gla complex shaklee

Sampaikan Mama bertanya pada Cik Abang, ‘Perasan tak apa yang pelik bulan ni?’. Dan jawab Cik Abang, ‘Sayang tak ada mengadu sakit perut’. Hah nampak tak betapa kuatnya Mama mengadu tiap-tiap bulan sebelum ni? Hehe.

Mama macam tak percaya je bila dah berjaya hilangkan sakit senggugut ni. Harapan Mama, biarlah lebih ramai yang akan mencuba GLA Complex Shaklee ini untuk mendapatkan kesan seperti Mama.

Haa kat bawah ni ada video testimoni orang yang dah berjaya hilangkan senggugut dengan Shaklee juga.Tontolah video ni sampai habis ye, tak lama pun. Apa yang dia ambil berbeza dengan Mama, tetapi membawa kesan yang sama iaitu menghilangkan sakit senggugut. Selamat menonton! =)

Masalah Senggugut Teruk Nak Patah Pinggang! Mak Aih, Nasib Dah OK from iReach HD on Vimeo.

Untuk tempahan, hubungi Mama di nombor ini:

MamaBard 013-3876903


Ataupun isi borang di bawah untuk menghantar emel kepada Mama:

Dengan menjadi ahli Shaklee berdaftar, anda akan mendapat diskaun sebanyak 20-25% untuk setiap produk. Dan jika anda mahu berbisnes Shaklee, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan anda dapat.

Untuk mendaftar, sila klik gambar di bawah untuk maklumat lanjut.

daftar ahli shaklee

Portfolio MamaBard

Leave a Reply

CommentLuv badge