» » » [VIDEO] Ammar buat muka comel

[VIDEO] Ammar buat muka comel

Assalamualaikum.

Hari ni saya nak share kan satu video Izz Ammar yang dirakam masa umur dia lebih kurang lapan bulan. Dalam video ni Ammar duk sibuk buat muka comel. Jom tengok!

 

10 Responses

  1. kimmie
    | Reply

    Faham je mak dgn ayah di suruh buat muka comel ye…hehehehe
    kimmie recently posted..WootMedia Blogging Shirts GiveawayMy Profile

    • Bardboo
      | Reply

      hehe..tu yg geram tu..selalu sangat tengok video ni balik tau..
      Bardboo recently posted..Tolong MenolongMy Profile

  2. Juan
    | Reply

    wah bestnya ada anak
    Juan recently posted..Download Movie Filem Bunohan 2012 DVDrip MediafireMy Profile

  3. titan
    | Reply

    alalala…comelnya dia..
    titan recently posted..Lelaki kacak dan Permata yang hilang.My Profile

  4. harleena
    | Reply

    kalau tak buat muka comel pun, dah memang comel muka Ammar tu… hehehe
    harleena recently posted..PengumumanMy Profile

  5. akubiomed
    | Reply

    Boleh tahan juga dia melompat-lompat. Ini kalau dapat kaki tidak terkejar pak dan maknya. 🙂
    akubiomed recently posted..Pesta Buku Kelantan 2012 kembali lagiMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge