» » » [VIDEO] Ammar Masa Baru Lahir

[VIDEO] Ammar Masa Baru Lahir

Assalamualaikum.

Saya saja nak share dengan korang semua video Ammar masa kecil2 dulu. Masa ni dia dah berusia 2 hari, dan video diambil di Pusat Bersalin Barakah. Bila tengok video ni, rasa macam nak ada baby baru. Tapi bila tengok Ammar yang tengah lasak nak membesar ni, kenalah tunggu dulu kot. Lagipun kalau bersalin kat sini, siapa yang nak menjaga saya?  Huhu.

13 Responses

  1. kimmie
    | Reply

    Ammar masa kecil…heheheh..comel..nak cubit sikit boleh 😀
    kimmie recently posted..My Pinky MomentsMy Profile

  2. titan
    | Reply

    hoho..kacak. kacakkk..
    titan recently posted..Kekacakan Ultrabook Toshiba Portege Z830My Profile

  3. akubiomed
    | Reply

    Berapa kg ketika dilahirkan? Sekarang ini lagi tembam mungkin kerana cuaca sejuk di negara Perancis perlu simpan lemak untuk memanaskan badan.
    akubiomed recently posted..Dedikasi Hari Wanita Sedunia 2012My Profile

  4. adele
    | Reply

    Ammar lah pulak jaga ibu…hehehe
    adele recently posted..Buku Tebal Ini SemMy Profile

  5. zie fauzi
    | Reply

    Alololo…. kak Alya xde video masa usia ni.. yg ada masa umur seminggu dah… kalau gambar x bergerak banyak la..
    zie fauzi recently posted..Jangan Ikut Tabiat Mak Buyung Ni Tau !!!!!My Profile

  6. Azie
    | Reply

    Comelnyer.. Tetiba teringin menjadi ummi..

    • adele
      | Reply

      teringin jugak..huhuhu

      jd isteri pun belum cemana nak jd ummi nih.
      adele recently posted..Buku Tebal Ini SemMy Profile

  7. BudakSerius
    | Reply

    Comelnya dier.
    BudakSerius recently posted..Gambar Adik Mia Sara Di SekolahMy Profile

  8. Juan
    | Reply

    aik mcm senang jer nak bersalin lagi, selalunya pompuan ni mcm serik kalau nak bersalin
    Juan recently posted..Download SEO Untuk SemuaMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge